Hopp til hovedinnholdet

epilepsi anfall...

 

Spørsmål
Hva kan være grunn til å få Epilipsy-anfall når en har ei medisin som virker, og med den medisinen har vært fri for anfall i 2 år?
Dette spørsmålet og svaret er mer enn ett år gammelt. Endringer i lovverk og regelverk kan ha skjedd etter den tid.
 

Svar
Hei.
Dersom du har fått tilbake epilepsi anfallene dine, kan det være at du må få justert medisindosen som du står på, eller at du trenger en annen type medisin. Dette er vanlig å måtte gjøre etter en god vekstperiode. Du bør snarest ta kontakt med legen din og fortelle han/ henne om anfallene dine.

Vennlig hilsen helsesøster
Fikk du svar på det du lurte på?

Spørsmål og svar som ligner


Tilbake til spørsmål og svar om Psykisk / følelser
Tilbake til spørsmål og svar
Les artikler om psykisk / følelser


Quiz: Kva veit du om bustad og flytting?

Skal straum være inkludert i husleiga når du leigar?